10 feb. 2015

Bruixola

En aquesta pràctica anem a contruir una bruixola.
Introduirem el sensor d'orientació i imagesprite

1. Obrir l'app inventor
2. CREATE APPS. Recordeu el vostre usuari (correo gmail) i contrasenya
3. START NEW PROJECT. Anomeneu-lo Bruixola Recordeu que no accepta espais
4. Baixeu les imatges bruixola i compas
5. En el dissenyador has d'afegir:
- un canvas. Aqui poseu la imatge de la bruixola
- un imagesprite. Aquesta imatge serà el compas
- Table arrengement i dins 2 etiquetes (labels)
- OrientatorSensor (es el que fara que funcioni la bruixula)


azimut : aquest valor esta relacionat amb la funció del sensor. Tindrà el valor 0 quan apunt al Nord, 90 quant apunti a l'Est, 180 al Sud i 270 a l'Oest.


La programació consisteix:
Teniu un Tutorial Bruixula per si voleu saber-ne més

0 comentarios:

Publicar un comentario en la entrada